BMW 850i, mimo, że nie tak szybkie jak Ferrari i nie tak zwinne jak Porsche 911, to także nie miało się czego wstydzić. Widlasty, potężny silnik V12, zapożyczony z modelu E32, o mocy, tak jak nazwa wskazuje, 5 litrów generował równe 300 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego. 100 km/h na typowych dla BMW czerwonych zegarach pojawiało się po niespełna 7 s, a prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Bez „elektronicznych kajdanów" auto bez większych problemów potrafiło rozpędzić się nawet do prędkości startującego Boeinga 767.
Źródło
http://www.autocentrum.pl
http://pl.wikipedia.org
http://www.autocentrum.pl
Model BMW 850i - Schabak
kolejny klasyk kolekcjonerski z Schabaka nie odstaje jakością od innych modeli tego producenta. Replikę otrzymałem z domalowanymi już srebrną farbką światłami przednimi. Dzięki temu zabiegowi poprzedni właściciel chciał przybliżyć odwzorowanie repliki do oryginału. Model poddałem delikatnemu odświeżeniu, po przez wyczyszczenie opon, na których ze starości pojawił się biały nalot i polerkę lakieru, przy pomocy mleczka firmy Preston. Dzięki tym drobnym zabiegom, model odzyskał swój dawny blask. Replika posiada otwieraną maskę, pod którą znajduje się makieta silnika, tylny bagażnik i drzwi, przez które widoczne jest uproszczone wnętrze. Ciekawie prezentują się podnoszone i opuszczane przednie światła.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz